Er Corexin svindler pille uden videnskabelige beviser?

Jeg har aldrig hørt noget lignende. Jeg mener personligt at corexin er noget bras set i lyset af at der umiddelbart ingen videnskabelige beviser for at denne skulle virke som en slankepille. For mig er det endnu et af de mange forsøg, der hele tiden kommer og går, som prøver at stjæle forbrugernes penge. Med store forventninger køber en person disse slankepiller, der i sidste ende kan sammenlignes med et kosttilskud.
Med en hurtig Google-søgning på lige netop Corexin kan man læse i flere forum indlæg at folk oplever mave onde, og diarre. Det er altså en af de ting du kan se frem til ved at købe et af disse “mirakel midler” der dukker op hist og pist. Jeg kan dog sige med det samme: Hold dig fra det, medmindre du vil betale penge for noget der ikke giver resultater, og som alt i alt blot er et kost tilskud.

Hvilke piller eller fødevarer kan jeg med fordel tage istedet for corexin

Herunder har jeg lavet en liste med ting, der kan behjælpe et vægttab let og enkelt.
  • Drik kaffe, massere af kaffe. Det afhjælper træthed, der kan få kroppen til at hungre efter sukkerindholdige fødevarer.
  • Spis massere af grøntsager til mellem måltider, hvis du bliver sulten. Det er bedre end at tage en snack, og samtidig er der næsten ingen kalorier i.
  • Køb Alli, der faktisk har videnskabelige beviser, dog med begrænset effekt – De virker dog.
Så alt i alt, hvis man virkelig gerne vil benytte sig af slankepiller, så skal man ud og have fat i Alli. Ellers hedder det receptpligtige piller fra lægen, og disse er altså meget svære at få fat i.
Lad os opsummerer: Alli er at foretrække istedet for corexin, og ellers virker kaffe og grøntsager super godt!
Har du andre erfaringer, så skal du være velkommen til at dele dem herunder – Vi kan alle blive klogere ved at hjælpe hinanden.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

HIGH 5 FOR VEGANSK

Medicin

Opskriften på den mest effektive og bedste slankekur